Secrete

Este greu să iubeşti în secret. Aş vrea să îl am mereu aproape, nu ca pe un prieten devotat, nici ca pe un frate mai mare, ci ca pe cel care are grijă de mine şi totuşi mă cicăleşte atunci când sunt ciufulită. Îmi place părul lui vâlvoi, îi ador ochiii, iubesc faptul că este mult mai înalt decât mine. Îmi place totul la el glumele sale, felul în care ironizăm împreună diferenţa de înalţime dintre noi, grija pe care mi-o poartă, dar în special ador faptul că lângă el mă simt în siguranţă, departe de gurile rele, departe de amintirea nefastă a trecutului ce mă imbolnăveşte. Alături de el simt că aş vrea să stea timpul pe loc, să ştiu că nu sunt nevoită să mai plec de lângă el. Dar cred că prefer să păstrez totul pentru mine, în mintea mea teama de pierdere şi de respingere este bine instalată. Uneori aş vrea să am mai mult curaj , să pot să îi arat tot ce simt însă ideea că aş putea să îl îndepărtez aşa mă macină şi ma doboară. Imagine

Un gând despre „Secrete

Lasă un răspuns

