Sentimente…

Marea mjoritate a relaţiilor mele au fost de lungă durată, dar nu am ţinut la nimeni aşa cum am ţinut la el. De ce a fost relaţia cu el atât de specială? Pentru că îl aveam pe el, aveam braţele lui în jurul meu, aveam inima lui bătând în pieptul meu asemenea unei furtuni de sentimente pe care nu credeam că le voi putea simţii vre-odată. Pe faţa mea, aveam lacrimile lui, bucăţi calde ale sufletului său ce le simţeam asemena unui val cu nisip de aur  ce se pogoară asupra unui deşert pustiu, lipsit de orice formă de speranţă, dar lovind asemeni unor picături de ploaie într-o rafală de vânt. Atât de puternic şi totuşi atât de relaxant.  Simţeam că acolo aparţin şi că acolo aş fi vrut să rămân pentru o perioadă lungă de timp. Simţeam…. în final simţeam ceva. Simteam că acela era micul meu colţ de rai. Imagine

Lasă un răspuns

